Afgelopen donderdag opende in Haarlem de nieuwe flagship store van Sissy-Boy haar deuren. Niet alleen de locatie is nieuw, Sissy-boy zelf is ook een nieuwe weg ingeslagen. vtwonen was bij de opening aanwezig en doet verslag over deze niet te missen hotspot!
Totaalconcept
Het Nederlandse merk Sissy-Boy wil meer zijn dan alleen een winkelketen. Volgens CEO Victor van Nieuwenhuizen moet iedere winkel zorgen voor een bepaalde beleving. En dat door middel van een nieuw totaalconcept. Naast dameskleding vind je hier dus ook heren- en kinderkleding, een woonafdeling, cactussen en zelfs een daily-afdeling; waar je al vanaf 7 uur ‘s ochtends terecht kunt voor een goeie kop koffie en heerlijk geurende zelfgebakken broodjes.
Ontwerp
De nieuwe flagship store is zo ontworpen dat veel voorkomende ergernissen tijdens het winkelen voorkomen worden. De twee verdiepingen die het pand eerst telde zijn samengebracht tot één. Zo kon architectenbureau Ina & Matt een hoger plafond creëren. De boom achter in de winkel, de ruime opzet en de huiselijke paskamers geven een gezellige sfeer die het winkelen zeker aantrekkelijker maakt!
Vernieuwing en inspiratie
Door constante veranderingen in de winkel hoopt Sissy-Boy zijn klanten te inspireren. Elk item in de winkel is te koop. Is die stoere lamp niet meer op voorraad? Dan kun je deze later gewoon laten thuisbezorgen. Benieuwd naar de winkel? Ga dan langs bij de Barteljorisstraat 25 in Haarlem en beleef het zelf!
Het bericht Life designed with Sissy-boy verscheen eerst op vtwonen.